piątek, 27 listopada 2015

Golden Rose Vision Lipstick vs Bourjois Rouge Edition Aqua Laque

Dziś przedstawiam pojedynek dwóch pomadek do ust.




Golden Rose Vision Lipstick vs Bourjois Rouge Edition Aqua Laque





Golden Rose VISION LIPSTIC KOLOR 141


CO MÓWI PRODUCENT?

Pomadka Golden Rose Vision Lipstick zapewnia piękny wygląd ust przez wiele godzin. Delikatna, kremowa konsystencja idealnie się rozprowadza, daje uczucie lekkości i zapewnia wysoki połysk na ustach. Wolna od parabenów formuła pomadki zawiera składniki odżywcze oraz nawilżające takie jak masło Shea, Olejek Jojoba oraz Wit. E. Seria zawiera 41 odcieni o wykończeniu kremowym oraz perłowym.

JAKA CENA?

10,9 zł za 4,2g  produktu 


JAKA JEST MOJA OPINIA?

Pomadka daje nam bardzo ładny lekko bordowy  odcień. Nie wygląda tandetnie nie jest też jakaś przesadnie ciemna. Bardzo ładnie podkreśla usta. Trwałość na dobre 5! Trzyma się naprawdę parę ładnych godzin, nie zjada się ani też nie ściera. Schodzi równomiernie. W dodatku jest naprawdę niedroga ! Produkt jak najbardziej godny polecenia. 


Bourjois ROUGE EDITION AQUA LAQUE KOLOR VIENS SI TU ROSES


CO MÓWI PRODUCENT?

Hybrydowe pomadki mają innowacyjną formułę. Połączenie wysokiej koncentracji wody oraz wyciągu z lilii wodnej zapewnia długotrwałe nawilżenie (10 godzin) ust i sprawia, że usta są rozświetlone i zdrowo wyglądają. Formuła pomadki jest przyjemnie płynna i delikatna, że nie czuć jej na ustach. Aqua Laque to pomadka nowej generacji, która olśniewająco błyszczy, jednak absolutnie nie lepi się.

JAKA CENA?

ok 50 zł za 7,7 ml produktu

JAKA JEST MOJA OPINIA?

Pomadka ma bardzo ładny kolor, ładnie się błyszczy. Kolorek nie jest zbyt ciemny, także fajnie podkreśla usta. Jednak jej trwałość jest wprost tragiczna. Bardzo szybko znika z ust. W dobrym stanie trzyma się maks 2h nie pijąc i nie jedząc oczywiście. W porównaniu do swoich matowych sióstr wypada bardzo kiepsko. Velvet Edition ma super trwałość , Aqua niestety w moim przypadku  w ogóle się nie sprawdza. Nie polecam jej, ani na pewno nie sięgnę po kolejną. Ceną także nie kusi ;/







Nawet pieskowi bardziej spodobała się Golden Rose :) !

8 komentarzy:

  1. Mam inny kolor szminki z GR i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie słyszałam, że te Aqua Laque nie są zbyt trwałe. Z Golden Rose bardzo lubię kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Golden Rose nigdy nie miałam ta szminka pierwsza w kolekcji ale na pewno na coś się jeszcze skuszę :P

      Usuń
  3. Mam matową z Bourjois i bardzo sobie chwalę :) GR jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matowa jest super :D też mam 4 matowe, ta niestety nie trwała ;/

      Usuń
  4. Piesek ma dobry gust :) ładny kolorek, lecz myślę, że na moich ustach nie wyglądałby dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matowe pomadki z Bourjois mi się marzą, tych Aqua nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jakie Aqua Laque dają nawilżenie, ale rzeczywiście nie są zbyt trwałe, co w sumie też zdziwiło mnie po niesamowitej trwałości Edition Velvet tej marki. Dobrze, że GR daje radę :)

    OdpowiedzUsuń