poniedziałek, 12 października 2015

Bezalkoholowy Oczyszczający tonik micelarny Laser Precision

A dziś recenzja toniku miceralnego Laser Precision od Eveline. 




Jakie informację podaje nam producent?
Acacia Collagen + Algi Laminaria + PhytoCell Tec™

1. Długotrwale nawilża i wygładza skórę
2. Idealnie tonizuje i odświeża
3. Doskonale napina i ujędrnia

Do cery dojrzałej, również wrażliwej
Bez parabenów
Innowacyjna formuła micelarnego toniku bezalkoholowego oparta jest na kwasie hialuronowym, działającym w synergii z kolagenem akacjowym i algami laminaria oraz  PhytoCell Tec™ - roślinnymi komórkami macierzystymi.
Preparat skutecznie tonizuje i odświeża skórę.
Przywraca  prawidłowy poziom nawilżenia i utrzymuje go przez wiele godzin, wiążąc wodę i zapobiegając jej  utracie z naskórka.
Intensywnie wygładza i ujędrnia.

Jaki tonik ma skład?



Bogata receptura:
Micele – skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż z powierzchni skóry.
bioHYALURON COMPLEX™ – doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę, pozostawiając ją wyjątkowo miękką i dogłębnie nawilżoną.

Acacia Collagen - Kolagen akacjowy -innowacyjny składnik aktywny, który uzupełnia niedobory naturalnego kolagenu i przyspiesza jego produkcję w skórze. Posiada doskonałe właściwości nawilżające, ujędrniające i napinające.

Algi laminaria – sole mineralne zawarte w algach posiadają właściwości rewitalizujące i nawilżające oraz wzmacniają strukturę skóry, czyniąc ja sprężystą i jędrną.

PhytoCellTec™ – roślinne komórki macierzyste poprawiają witalność i żywotność  komórek skóry oraz pomagają zachować młody wygląd.
Gdzie zakupimy produkt?
http://sklep.eveline.eu/5901761905380-bezalkoholowy-oczyszczajacy-tonik-micelarny-p40821






Jaka jest moja opinia?
  • tonik fajne oczyszcza cerę
  • usuwa pozostałości makijażu
  • nie wysusza skóry
  • daje efekt lekkiego ściągnięcia
  • faktycznie można zauważyć wygładzenie i delikatne nawilżenie
  • jedyne do czego mogę się przyczepić to pompka, której nie jestem fanką i unikam jak ognia kosmetyków z takim aplikatorem


6 komentarzy:

  1. Skład całkiem niezły, wysoko w składzie ma pochodną kwasu hialuronowego. Też nie jestem fanką tego typu aplikatorów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. sprezentowałam go mamie bo uznałam że jednak jeszcze nie potrzebuje takich kosmetyków ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy bym się na niego skusiła, wolę hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnei porażka :) Mam dwa opakowania , będę musiała komuś oddać , albo dorzucic je w gratisie do rozdania, moze komus sie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale do mojej cery chyba niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń