niedziela, 27 września 2015

PEELING ENZYMATYCZNY OD JADWIGII

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania peeling enzymatyczny od firmy Jadwiga http://jadwiga.eu/.  

Co o peelingu mówi producent?

POLSKI PEELING ENZYMATYCZNY
Enzymy zawarte w polskim peelingu enzymatycznym JADWIGA są pozyskiwane z roślin.
Do tych związków należą papaina z papai i bromelia z ananasa.
Mają działanie łagodnego rozpuszczania warstwy rogowej naskórka oraz jej zmiękczania.
Polski peeling enzymatyczny bardzo dobrze rozświetla i rozjaśnia skórę, a także idealnie nadaję się dla skór mających przebarwienia potrądzikowe.
Delikatny charakter peelingu nie podrażnia skóry.

Jak go używać?

Nanieść na skórę i delikatnie rozprowadzić peeling. Pozostawić na 10 min, następnie zmyć ciepłym kompresem. Przy cerze tłustej i mieszanej nie może być stosowany częściej niż 2 razy w tygodniu. Jeżeli mamy cerę wrażliwą i suchą zalecamy stosowanie raz w tygodniu.

Cena :
25, 5 zł  / 59ml produktu 

Dostępność:
http://sklep.jadwiga.eu/pl/p/Polski-Peeling-Enzymatyczny-rozjasniajaco-wygladzajacy-50-ml/225



MOJA OPINIA :

Peeling ma bardzo wydajną konsystencję. Nie wymaga nadmiernej aplikacji, delikatna kropla wystarczy na całą twarz. Peeling jest praktycznie bezzapachowy. Nie piecze, nie swędzi. Ja po nałożeniu na twarz nie odczuwam żadnych nie przyjemnych doznań. Używam go raz w tygodniu. Jaki daje efekt? Twarz faktycznie jest wygładzona i nieco rozjaśniona. Peeling absolutnie nie wysusza nam twarzy. Ja po aplikacji nakładam kolagen lub krem i jest super. Jak dla mnie peeling naprawdę godny zakupu. Być może nie należy do najtańszych ale jest bardzo wydajny :). Ja na pewno jeszcze po niego sięgnę :).


5 komentarzy:

  1. Mam sentyment do tej firmy, a zupełnie o niej zapomniałam! Może sprobuje tego pilingu jak wykorzystam swoj. Enzymatyczne goruja na mechanicznymi!

    OdpowiedzUsuń
  2. myślisz, że będzie się nadawał do mojej mieszanej skóry? ;)

    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam suchą skórę, u mnie fajnie się sprawdził myślę że na mieszanej też

      Usuń
  3. poczytam o nim bo bardzo lubię peelingi enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń