niedziela, 20 września 2015

Air Mat od Bourjois

Skuszona pozytywnymi opiniami na temat najnowszego podkładu od Bourjois, postanowiłam sama go przetestować. Czym prędzej wyszukałam gdzie w dobrej cenie go nabędę, i szybciutko przy pomocy paczkomatów Air Matt trafił w moje ręce. 




Co pisze o nim producent?

PODKŁAD MATUJĄCY AIR MAT NIEWIDZIALNE MATOWE WYKOŃCZENIE

Niewidzialne matowe wykończenie 

Nieskazitelna cera

Utrzymuje się 24 godziny

Filtr SPF 10

Niewidoczny, ale zmienia wszystko! Podkład Air MAT to innowacyjny produkt Bourjois, który idealnie wygładza niedoskonałości i wyrównuje koloryt cery, a przy tym pozwala oddychać skórze. Fluid jest niewidoczny, nie czuć go na skórze,       a utrzymuje się do 24 godzin. Jego formuła wzbogacona jest w matujące pudry, zawierające cynk i krzem, dzięki czemu Air MAT pozostawia matową cerę bez efektu maski.Dostępny w 6 odcieniach.




MOJA OPINIA:


Podkład, faktycznie ładnie matuje. Trzyma się cały dzień, nie ściera ani też nie zjada. Nie daje efektu maski. Twarz się po nim absolutnie nie świeci, nie wygląda też na wysuszoną. Krycie jest całkiem dobre. Ja posiadam odcień Ivory Rose, który delikatnie wpada w róż.  Jest dużo lżejszy od Revlonu, ale jego krycie i efekt matu jest naprawdę kuszący. Zarówno pędzlem jak i gąbką nakłada się dobrze,  i wcale nie trzeba nakładać dużej ilości. Cena też nie jest jakaś mega wysoka bo możemy już go nabyć za 27,74 zł w drogerii ezebra.pl. 
Czy sięgnę po niego ponownie? Pewnie tak. W mojej opinii to 5/ 5 :)





10 komentarzy:

  1. Faktycznie cena kusząca :) pierwszy raz o nim słyszę ale zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez o nim nie slyszalam i cena naprawde super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cały dzień spokojnie się u mnie trzyma :) a ostatnio używałam go w te ciepłe dni !

      Usuń
  4. Dla mnie nr 1 jest totalnie pomarańczowy. Niestety najgorszy podkład, jaki do tej pory miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawi mnie ten podkład, ale na razie mam duże zapasy, więc po niego nie sięgnę. Boję się jednak, że i tak kolor mógłby nie pasować, bo jestem bardzo bladą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, odkąd odkryłam podkłady rozświetlajace, rozstałam się z matami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja kocham rozświetlacze, a podkład rozświetlający plus rozświetlacz to już niestety trochę za dużo :D

      Usuń