czwartek, 20 sierpnia 2015

Top tusze do rzes

W ramach współpracy z innymi blogerkami, postanowiłyśmy co tydzień wrzucać posty na temat naszych top kosmetyków. W tym tygodniu na tapetę idą tusze do rzęs. W moim rankingu top tuszy znalazły się :

nr. 1

Tusz do rzęs Infinito od Collistar w kolorze Blu 

Daje nam efekt: pogrubiający, zwiększający objętość, długotrwale podkręcający 

Pojemność: 11 ml


Cena : 99zł



Tusz ma przepiękny kolor, w słońcu rzęsy mają śliczny szafirowy kolor. Ładnie wydłuża, nie kruszy się, ani też nie rozmazuje. Cena nie jest najniższa ale ze względu na to jaki piękny daje nam efekt jest zdecydowanie warty swojej ceny :)


nr 2.

Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie w kolorze czarnym

2000 Calorie to tusz super pogrubiający , dzięki któremu rzęsy stają się grubsze.

Pojemność: 9 ml

Cena: 30-39zł




Tusz ładnie zwiększa objętość rzęs, nie zostawia grudek. Nie rozmazuje się ani też, nie obsypuje. W promocji możemy go nabyć za mniej jak 30 zł.  Jeśli chodzi o tusze w kolorze czarnym to zdecydowanie mój faworyt. 



Post jest częścią współpracy między blogerkami, jeśli chcesz zobaczyć ulubione tusze innych dziewczyn, kliknij w link:
http://beautyfieldss.blogspot.com/


    13 komentarzy:

    1. Nie mamy wspólnego ulubieńca :) Kiedyś małam 2000 Calorie, ale nie przypadł mi do gustu

      OdpowiedzUsuń
    2. Collistar ma piękny kolor. Koniecznie musisz pokazać go w akcji :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja używam tuszy tylko w kolorze czarnym - nie lubię innych kolorów na rzęsach. :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja czasem lubię poszaleć z kolorkami :)

        Usuń
    4. Słyszałam dużo dobrego o Collistar :) Miałam 2000 Calorie i u mnie się nie sprawdził :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no ja miałam podkład Collistar okazał się klapą, ale ich tusz jest mega !

        Usuń
    5. Znam tylko 2000calorie, ale jakoś wolę od niego Maybelline Collossal :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Kiedyś lubiłam 2000 Calories, ale znalazłam innych ulubieńców :P

      OdpowiedzUsuń
    7. MaxFactor 2000 Calories to już chyba klasyka :)
      Ja lubię też bardzo tusze z firmy GOSH :)

      I am Journalist

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nigdy nie miałam okazji próbować tuszów GOSH :)

        Usuń
    8. Tusz z Collistara ma bardzo ciekawy kolor, chętnie bym go wypróbowała:)

      OdpowiedzUsuń