niedziela, 9 sierpnia 2015

Tesori d'Oriente Biale Pizmo



Tesori d'Oriente Muschio Bianco - Białe Piżmo

Pojemność- 100ml

Cena- 19,50zł

Opis producenta- Harmonijny, piżmowy zapach bursztynu, który pieści skórę pozostawiając długotrwały, mocny zapach. Zapach ten uzyskano dzięki najlepszym i najcenniejszym esencjom, umiejętnie analizowanym. 


                                            Moja opinia :

+ nietuzinkowy, zmysłowy, egzotyczny zapach
+zapach naprawdę dobrze i długo się trzyma, zwłaszcza w te upalne dni. Po kilku godzinach czuć nadal intensywny zapach :)
+ cena, moim zdaniem wprost idealna :) . Za 19,5zł możemy dostać naprawdę fajną, ciekawie nie banalnie pachnącą wodę, której jakość jest naprawdę dobra
+ wygodne opakowanie. Metalowa buteleczka, którą bez obaw możemy wszędzie zabrać
+ bardzo fajne uczucie, kiedy ktoś pyta czym Pani tak ładnie pachnie :) 

 Moim zdaniem naprawdę ciekawa woda toaletowa za niewielkie pieniądze, jestem ciekawa pozostałych zapachów. Jak tylko skończy mi się ta buteleczka na pewno sięgnę po kolejną. 


Zachęcam do odwiedzenia strony sklepu efiori https://www.efiori.com.pl/, gdzie znajdziemy mnóstwo ciekawych zapachów i włoskich kosmetyków. 

10 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do wypróbowania jej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra cena, jestem ciekawa jestem zapachu :) bo lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Po samym opakowaniu nie domyśliłabym się, że to zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachy piżmowe. Myślę, że się skuszę. :)
    A opakownaie wygląda jak...wódeczka. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, już sam widok mnie przyciągnął :) skusiłabym się :) cena do przyjęcia i z Twojego opisu czuje, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostępne również u nas na www.saluti.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Tesori moje ulubione zapachy to Jaśmin Jawajski oraz Zielona Herbata.
    Jeszcze jeden mi się podobał - chyba Chińska Orchidea :) albo Kwiat Lotosu... nie pamiętam już, musiałabym zerknąć na buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń