niedziela, 23 sierpnia 2015

Niech zyje suchy szampon !

Jakiś czas temu otrzymałam do testów zestaw suchych szamponów Batiste. W skład zestawu jaki otrzymałam wchodził duży szampon Neon Lights oraz dwa małe szampony Blush oraz Tropical.





Neon Lights to zapowiedź szalonej nocy w świetle wielkomiejskich neonów. Neon Lights orzeźwia i pobudza otwarciem łączącymi nektarynkę i cytrynę z wytrawną bergamotką, które następnie przełamują nuty granatu z delikatnym tłem konwalii oraz jaśminu, do których dołącza na koniec subtelna nuta piżma, nadająca tej kompozycji dodatkowy cieplejszy wymiar. Soczysta owocowość przełamana cierpką nutą granatów i bergamotki – dla niej i dla niego.

Pojemność: 200 ml
Cena: około 15 zł

Tropical -przywodzi na myśl żar tropików, gorący piasek pod stopami i wakacyjny luz. Ten egzotyczny zapach łączący nuty kokosa, melona, banana i brzoskwini z ciepłą wanilią oraz drzewem sandałowym przenosi nas wprost na karaibskie plaże.

Pojemność : 50 ml
Cena : około 8 zł

Blush- Niezwykle kobiecy-Batiste Blush uwodzi zapachem hibiskusa, pomarańczy, frezji, tuberozy, peonii, lilii, piżma              i wetiweru doprawionymi odrobiną świeżych, zielonych nut.

Pojemność : 50 ml
Cena: około 8zł



MOJA OPINIA:

Mam długie włosy, i szczerze powiedziawszy nie przepadam za codziennym myciem. Szampon Batiste sprawdza się idealnie, wystarczy niewielką ilość, żeby odświeżyć włosy. Szampony pachną genialnie, każdy z nich ma coś w sobie. Osobiście najbardziej do gustu przypadł mi zapach Neon Lights jest taki letni i bardzo świeży. Jednorazowe użycie rano, pozwala zachować efekt świeżości w ciągu dnia. Nie trzeba katować się nim kilka razy dziennie :) Dla mnie ten szampon to bomba ! Przyznam że od ponad tygodnia nie myłam włosów, używam tylko Batiste i włosy wyglądają naprawdę dobrze ! 

Jeśli chcecie śledzić nowości Batiste zachęcam do odwiedzenia strony: http://www.batiste.pl/




Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania :)

5 komentarzy:

  1. Myję włosy co 2 dni a między myciami używam suchego szamponu, tylko że z Isany. Szampon z Batiste też miałam i się spisywał ale mi wystarczy ten z Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Isany nigdy nie używałam, miałam jakiś z Biedronki szampon ale to jak dla był totalną klapą.

      Usuń
  2. bardzo go lubię nie używam często ale już mi się zdarzyło, że mnie uratował rano :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Suche szampony to wybawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie myjesz włosów od tygodnia?! Nie chciałabym żeby to zabrzmiał jak jakiś hejt, ale ten szampon ma za zadanie na chwile odświeżyć nasze brudne i przetłuszczone włosy. Batiste tylko absorbuje sebum (tak jak jest napisane), a nie myje i usuwa brud. W dodatku zawiera alkohol w składzie, który może wysuszyć włosy. Moim zdaniem robisz krzywdę włosom.

    OdpowiedzUsuń