niedziela, 2 sierpnia 2015

Moja kolekcja eyelinerów :)

Bardzo lubię robić kreskę, stąd co rusz sięgam po jakiś nowy eyeliner. Dziś zaprezentuje Wam moją dotychczasową kolekcję. 




W jej skład wchodzi:

1 i 2. Butterfly Eyliner od Lovely - kolory: zielony i niebieski

3. Eyeliner Sleek - kolor złoty

4 i 5 Miss Sporty Studio Lash Eyeliner - kolor brązowy i czarny

6. Elf Eyliner - kolor szary

7. MUA eyeliner- kolor czarny

8 i 9 . NYX Glam Liner - kolory - Glam Golden oraz Glam Azure

10. GOSH Extreme Art Eye Liner - kolor nr 10 

11. Miss Sporty Studio Lash Eyeliner - kolor: Purpule Hit

12. Maybelline Eyestudio Lasting Drama -kolor: Ultra Violet 




A jak wyglądają ?


Moimi faworytami są eyelinery NYX oraz eyeliner od Miss Sporty w kolorze brąz i czerń. Bardzo ładnie prezentuje się NYX jedyne to cena ponad 30 zł nie jest zachęcająca ale w słońcu i świetle dziennym naprawdę robi swoje.
Eyelinery od Miss Sporty trzymają się bardzo długo, nie rozmazują, i w trakcie deszczu na pewno nie spotka nas efekt pandy. Do tego cena mniej jak 10 zł. Świetne były też eyelinery od Elf. Niestety od jakiegoś czasu nigdzie nie mogę ich spotkać. Świetnie się trzymały, miały piękne kolorki, a kosztowały także mniej jak 10 zł. Najgorszy z mojej kolekcji okazał się eyeliner od Maybelline. Moim zdaniem daje fatalny efekt.  Mało to kosmetyk stwardniał i nawet po dodaniu duraline nie nadaje się do użytku. Jego już na pewno bym nie zakupiła. Eyelinery od Lovely to także hit kosztujący mniej jak 10 zł. Pasują do wiosenno-letnich makijaży. Eyeliner od MUA najmniej zachwyca- trochę się ściera w ciągu dnia i ma bardzo nie wygodny aplikator. Ze względu na to na pewno bym po niego już nie sięgnęła 
Co do trwałości? Najbardziej trwały jak się okazuje jest właśnie NYX i Gosh co możecie same ocenić niżej.


Nadal został widoczny NYX i Gosh po parokrotnym przejechaniu wacikiem z płynem micelarnym.


A jakie są Wasze ulubione eyelinery?



PS. Wciąż możecie wziąć udział w konkursie info parę postów niżej :)

10 komentarzy:

  1. Ni używam, bo jeszcze nie opanowałam malowania prostej kreski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak zaczynałam przygodę z eyelinerami, też miałam lekkie problemy z kreską ale zbawienny okazał się dobry pędzelek i aplikator :)

      Usuń
  2. piękna kolekcja!!!
    osobiście kocham eyeliner
    makijaż bez magicznej kreski jest nijaki :)
    super!

    Widzę, że prowadzisz bardzo miły dla oka blog, świetna robota!
    Może zaobserwujemy,by z łatwością do siebie wracać ?
    Daj mi znać a ja szybciutko się odwdzięczę,
    a póki co czekam z niecierpliwością na kolejne recenzje!

    udanego dnia pełnego inspiracji :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, obserwuję :)

      Usuń
  3. zazdroszcze:P ja mam tylko czarny jehehehee

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kolekcja :)ja mam tylko jeden z Wibo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pokochałam z kolei kredkę!

    OdpowiedzUsuń