środa, 29 lipca 2015

Mila niespodzianka :)

Dziś bardzo mile zostałam zaskoczona. Dzwonek do drzwi, otwieram, a tam pan listonosz wręczający mi list. Szybciutko podpisałam i rozerwałam kopertę . A w środku  co znalazłam?.... Cudowny mus czyli Fabolous Self Tan Mousse Medium od Vita Liberata, wraz z rękawicą do aplikacji. Nigdy nie używałam preparatów samoopalających, cieszę się że w moje ręce trafił właśnie ten produkt. Już nie mogę się doczekać kiedy go użyję :) 




A czy Wy miałyście już jakieś doświadczenia z preparatami samoopalającymi? 


Jak się okazało to nie jedyna dziś niespodzianka, chwilę po listonoszu pojawił się kurier z tą o to przesyłką 



Wielkość zdumiewająca, czym prędzej zabrałam się za jej otwieranie a tam 



Ogromne styropianowe pudełko a w nim:


W środku znajdował się kolagen NTC, 3 butelki schłodzonej wody oraz ulotka informacyjna.  Już nie mogę się doczekać użycia kolagenu :)  Dziś jest chyba naprawdę mój dobry dzień. 


10 komentarzy:

  1. Miałam ale akurat nie z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny zestawik, bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie opalam się nawet sztucznie, więc samoopalacz nie dla mnie, ale kolagen jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat jestem fanką opalania :) więc jestem ciekawa tego musu :D kolagenu zresztą też :) zobaczymy jakie będą efekty

      Usuń
  4. Miłego testowania :D
    Zapraszam również do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinie ! Sama może kilka razy smarowałam się balsamem brązującym :) Rzadko udało mi się nałożyć go tak aby nie powstawały plamy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja póki co tylko z rajstop w sprayu korzystałam, też jestem ciekawa jak ten mus będzie się sprawował :)

      Usuń