poniedziałek, 13 lipca 2015

Lirene..........Magic make-up

To jedna z nowości w mojej kosmetyczne. Na ten kremo-fluid skusiłam się ostatnio w Biedronce. 



Cena zachęcająca 19,99zł. Co znalazłam na opakowaniu ? Informację nawilżający krem zmieniający się w rozświetlający fluid. Brzmi kuszącą zatem, szybko odnalazłam odcień opalony, i postanowiłam go zakupić. Pierwsze próby już za mną więc mogę spokojnie podzielić się z Wami opinią. Jak dla mnie kremo fluid sprawdza się w 100% . Przede wszystkim odcień opalony bardzo ładnie się stapia z moją opalenizną i fajnie ją podkreśla.  Krycie jest całkiem dobre. Fajnie nawilża twarz, dzięki czemu nie musimy sobie najpierw nakładać kremiku. Tylko od razu możemy zastosować kremo-fluid.   Konsystencja dość gęsta, najlepiej nakładać go palcami. Trzyma się w stanie nie naruszonym przynajmniej 6 godzin. Ja jestem nim zdecydowanie pozytywnie zaskoczona jak dla mnie to idealny podkład na lato i na wykonanie delikatnego letniego makijażu.

                              



Po rozsmarowaniu:


 Przypominam o konkursie ! Szczegółowe informacje w poście poniżej :)


3 komentarze:

  1. Można go kupić w Biedronce?? Kurde a wczoraj byłam, ale nie przeglądałam kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak były tuż przy kasach przynajmniej w tej mojej biedronce:)

      Usuń