poniedziałek, 27 lipca 2015

Kosmetyki warte swojej ceny !

Pierwszym z mojej kolekcji kosmetykiem wartym swojej ceny jest cień do powiek Ombre Hypnose od Lancome. 


Cena: 129 zł
Waga: 2.2g 
Odcień: T004 SORBET ROSE


Cień na powiece daje nam opalizujący efekt, brzoskwiniowo-różowe drobinki w blasku słońca lub świetle dziennym dają super efekt. Cień zarówno można nakładać sam, lub też łączyć go z cieniami matowymi. Fenomenalnie sprawdza się na ruchomej powiece. Trzyma się dość dobrze, ale niestety wymaga użycia bazy. Jest bardzo wydajny, nie trzeba go nakładać w dużej ilości. Moim zdaniem działa też trochę jak rozświetlacz. Ze względu na to jak pięknie wygląda zdecydowanie jest warty tych 129 zł. Dostępny w 4 kolorach, no niestety ze względu na tą cenę i dość pokaźną kolekcje nie mogę sobie pozwolić na kolejny odcień. Ale kto wie może z czasem...... ;)



PS PRZYPOMINAM O KONKURSIE ! KONIECZNIE ZAJRZYJCIE  PARĘ POSTÓW NIŻEJ :)

3 komentarze:

  1. Ładny kolor ale Ja rzadko używam cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś też rzadko używałam, ale teraz jestem ich wielką zwolenniczką :)

      Usuń