piątek, 31 lipca 2015

Kosmetyki nie warte swojej ceny !

Dziś pierwszy z kosmetyków który uważam za zdecydowanie nie wart swojej ceny !
A mowa o rozsławionych meteorytach od Guerlain. 


Skuszona jakiś czas temu promocją nabyłam je za 180 zł, cena regularna to ok. 239 zł czyli moim zdaniem bardzo bardzo dużo. Ja posiadam odcień 02 CLAIR- przeznaczony do jasnej cery. Zadaniem meteorytów jest rozświetlenie i dodanie skórze blasku. Czy faktycznie tak jest? No ja tego super blasku i rozświetlenia nie zauważyłam. Jedyne co rzuca się w oczy to dość sympatyczne opakowanie i piękny zapach. Jak to niektórzy go określają "zapach luksusu". Aczkolwiek ten efekt "wow" niestety nie występuje. Biorąc pod uwagę dość dużą sumę jaką musimy wydać na meteoryty spodziewałybyśmy się naprawdę jakiegoś super efektu super blasku, a tu szału nie ma . Twarz wygląda może faktycznie jakoś promiennie, ale używając rozświetlacza lub jakiegoś tańszego  pudru rozświetlającego  śmiem twierdzić że uzyskamy podobny lub nawet lepszy efekt . Moim zdaniem meteoryty to produkt bardzo przereklamowany i nie warty swojej ceny. Za taką cenę możemy kupić sporo kosmetyków, które mają szanse rzucić nas na kolana :)









26 komentarzy:

  1. Często jest tak, że kupujemy produkty skuszeni okazją. Do tego dochodzą opinie w Internecie, które zachwalają kosmetyk pod niebiosa. Dlatego tak ważna jest rzetelność i szczerość recenzji.
    Współczuję tych wydanych 180zł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety czasem tak jest... dobrze że chociaż 180 a nie 239 zł

      Usuń
  2. Podobne są tylko że o wiele wiele tańsze w Avonie i Marizie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych z avonu jestem ciekawa :D a one chyba jakoś drogie to nie są

      Usuń
    2. Nie gdzieś w okolicach 25zł :)mam zamiar je zamówić teraz i pewnie po jakimś czasie zrobię recenzje :))

      Usuń
    3. to czekam na recenzję :D oby się sprawdziły

      Usuń
  3. Ten produkt się kocha albo nienawidzi dlatego też można napotkać skrajne opinie na jego temat. Ja z chęcią poznałabym meteoryty bliżej, ale zakupu nie planuję :) Liczę na jakiś fart od losu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja sie z nimi niestety nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czytałam o nim skrajne opinie i szkoda, ze u Ciebie się nie sprawdził do końca. Za taką cenę powinien działać cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty, bo czasem mam wrazenie, że zagraniczne blogerki wszystko chwala i wg, ale dla nas te ceny to jest juz zupelnie co innego i nie mozemy sobie kupowac tylu produktow, wiec za taka cene wymagamy czegos wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, za taką cenę to spodziewać się należy czegoś na miarę wow !

      Usuń
  7. strasznie drogie i fakt mozna kupic cos innego za taka cene :) ładnie sie prezentuja ale dobrze ze otwarcie mowisz ze ich nie polecasz :) ja jako rozswietlacz mam Mary Lou Manizer i jestem bardzo zadowolona :) za jakiś miesiac kupie sobie jeszcze MAC Soft and Gentle :) i na tym moja przygoda z rozswietlaczami sie skonczy :) dwa wystarcza :) ps. obserwuje zeby wpadac czesciej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię rozświetlacze, więc trochę ich mam. Stąd też kupiłam te meteoryty żeby mieć własne zdanie niestety szkoda ze mnie na kolana nie rzuciły ;/

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam ich,ciekawy produkt ,przynajmniej wizualnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wizualnie są naprawdę super pięknie się prezentuje to opakowanie i ten zapach , ale efekt jak dla mnie bez szału

      Usuń
  9. Ten produkt albo się kocha, albo nienawidzi :p

    OdpowiedzUsuń
  10. w życiu bym tego nie kupiła, szkoda mi kasy :D
    mam swoje ulubione pudry z bardzo niskiej półki i będę się ich trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasami kupuję żeby na własnej skórze się przekonać :D tu niestety się zawiodłam ;/

      Usuń
  11. Szkoda, że się u ciebie nie sprawdził.
    A swoją drogą nigdy nie wydałabym tyle na kosmetyk ;) chyba że byłabym milionerką ;-p

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, myślałam że wypadną lepiej.... chociażby z uwagi na wysoką cenę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zaskoczona, bo to chyba pierwsza negatywna opinia jaką czytam. Ten produkt chciałabym mieć chyba tylko ze ze względu na mój sroczy charakter - bo sama efektu rozświetlenia nie lubię. Ot taki paradoks :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam skrajne opinie na ich temat i macalam je w Douglas. Efekt mi się podobał. Ale potem kupiłam kulki rozswietlajace z catrice oraz widziałam nowe kulki cc Avon I na skorze efekt jest podobny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych z avonu kulek jestem bardzo ciekawa :D

      Usuń
  15. są tańsze i duzo lepsze rozswietlacze. mi zapach nie przeszkadza ale mój chłopak twierdzi, że śmierdzą stara babcia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi ten zapach podchodzi, chociaż fakt jest taki specyficzny :D

      Usuń
  16. Mialam kiedyś takie kulki a oriflame i były równueż do bani...

    OdpowiedzUsuń