sobota, 9 maja 2015

Ole Flamingo!

Nie miałam już zamiaru korzystać z dobrodziejstw Rossmannowych promocji, ale obok tej szminki nie mogłam przejść obojętnie. To już moja kolejna szminka od Bourjois z edycji Rouge Edition Velvet. Mam w swojej kolekcji 3 inne odcienie, tym razem przyszła kolej na odcień Ole Flamingo!. I muszę przyznać że jest on wprost fenomenalny. Przepiękna fuksja, czy soczysty ciemny róż jak kto woli! Kolor obłędny, z matowym wykończeniem. Szminka jest trwała i idealna na gorące letnie dni ! 




8 komentarzy:

  1. chciałam z tej serii czerwoną ale już nie było;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w swojej kolekcji mam też czerwoną :)

      Usuń
  2. Od dawna mam na nią ochotę, ale mam zdecydowanie za dużo szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam ogromną ochotę na ten kolor ale jednak byłam grzeczna i nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie dałam rady odpuścić :D

      Usuń
  4. Piękny, soczysty kolor - uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń