sobota, 16 maja 2015

Małe cudeńko do twarzy z Biedronki :)

Ostatnio wpadło mi w Biedronce w łapki to małe cudeńko. Cena 19,99 zł zachęciła! Bez namysłu trafiło to do mojego koszyka. Czym jest to małe cudeńko?- to urządzenie do pielęgnacji twarzy. Jest małe i poręczne. W zestawie znajdziemy etui, nasadkę: masującą, lateksową, z gąbką oraz szczotkową no i oczywiście baterie paluszki. U mnie w Biedronce dostępne było w kolorze różowym i niebieskim. Jak tylko wróciłam postanowiłam go wypróbować. Pierwsza w ruch poszła nasadka masująca, która okazała się całkiem, całkiem. Dość przyjemnie jest się pomiziać po twarzy :). Nasadka szczotkowa wraz z użyciem żelu do mycia twarzy, fajnie wypeelingowała twarz. Dobrze ją oczyściła , jakoś nie zauważyłam żeby po jej użyciu twarz była podrażniona albo zaczerwieniona. Nasadka gąbkowa natomiast całkiem sympatycznie wklepała za mnie krem. Nie używałam tej lateksowej, która w zamyśle producenta jest do nakładania podkładu. Ja chyba wolę opcję jajka lub pędzla, więc chyba z tej opcji nie skorzystam. Podsumowując myślę że 19,99 zł to bardzo dobra cena za to mało urządzenie i warto go nabyć :)




3 komentarze:

  1. wiele razy mnie już kusiła, ale zawsze jednak rezygnuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj jak mnie coś kusi to od razu jest moje :)

      Usuń
  2. Mam ją :)Jest świetna:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń