niedziela, 12 kwietnia 2015

Wiosna ! Wiosenne kolory............:)

Wraz z przyjściem wiosny, uzupełniłam swoją kosmetyczkę w wiosenne kolory. Do mojej kolekcji wpadły dwa eyelinery Butterfly od Lovely. 



Eyelinery są w pięknych wiosennych kolorach- zieleń i turkus. Posiadają fajny pędzelek, który umożliwia precyzyjną aplikację. Możemy uzyskać bardzo fajny efekt łącząc dwa kolory na powiece. Ich trwałość jest zaskakująca. Szczerze powiedziawszy są tak trwałe, aż ciężko je zmyć. Nie powodują żadnych podrażnień, bynajmniej u mnie nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna.A to wszystko za bardzo niewielkie pieniążki (7,8 zł w Rossmannie). Ja jestem nimi zachwycona, uważam że to "must have" wiosennej kosmetyczki.  





A tak prezentują się na łapce:




5 komentarzy:

  1. Kolory są rewelacyjne! Tylko żebym ja jeszcze nosiła kreski😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oczach wyglądają super , ładnie się mieszają :) Kaś zawsze możesz się przekonać do kresek

      Usuń
  2. Świetne kolorki na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń