poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Rossmannowe szaleństwo...

A oto nabytki z Rossmannowej promocji -49% na podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory. 



Zakupiłam podkład Healthy Mix od Bourjois, który na wiosnę i lato jest dla mnie idealny. Nabyłam także czekoladkę od Bourjois na, którą od dawna polowałam. Skusiłam się także na cień, róż i podkład od Ireny Eris. Tych kosmetyków jestem bardzo ciekawa, nie miałam z nimi do tej pory do czynienia. Nie są kosmetykami z tańszej półki więc, 49% rabat zachęcił do wypróbowania. A Wy na co się skusiłyście?



3 komentarze:

  1. Podkład i bronzer idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w moim Rossmanie nie ma kosmetyków Ireny Eris z serii Provoke...:-) Świetne łupy ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt, Irena Eris niestety nie w każdym Rossmannie ;/

      Usuń