czwartek, 9 kwietnia 2015

Magia rozświetlacza!

Dziś znowu mowa o rozświetlaczu :)

Tym razem 

Diamond Illuminator od Wibo Cena: 9,80 zł

Rossmann






Nie ukrywam, jestem fanką rozświetlaczy, lubię ten blask i błysk na twarzy. W swojej kolekcji mam już parę rozświetlaczy numerem 1 jest oczywiście niezawodna Mary Lou od The Balm, ale po ostatnich zachwytach na innych blogach nad rozświetlaczem Wibo postanowiłam go kupić i sprawdzić. Na pierwszy rzut oka a raczej na pierwszy dotyk spodobał mi się.  Nie ma drobinek ani żadnego brokatu, nie daje efektu różowej, brzoskwiniowej czy też brązowej poświaty. Mając w posiadaniu Mary Lou, i porównując ich kolory faktycznie wydaje się być bardzo  do niej podobny , jest w tym samym kolorze. Wibo  daje efekt delikatnego rozświetelnia. Ładnie podkreśla twarz.  W moim odczuciu nie jest tak spektakularny jak rozświetlacz od The Balm. Owszem tworzy ładną taflę, trzyma się długo, nie zauważyłam, żeby się ścierał. Łatwo się go aplikuje. Opakowanie plasikowe, małe i poręczne.  Jeśli ktoś szuka, nie drogiego i delikatnego rozświetlacza, którym nie zrobimy sobie krzywdy to jak najbardziej jest godny polecenia. 



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Warto spróbować i mieć go w swojej kosmetyczce :)

      Usuń
  2. Nie używam rozświetlaczy... ale może warto zacząć zaprzyjaźniać się z nimi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna za 9,8 zł możesz spróbować :), a może się zaprzyjaźnisz ! ja jestem jak sroka muszę się trochę świecić :D

      Usuń
  3. piękny efekt :)

    Ja kilka dni temu recenzowałam Gold highlighter z lovely. Wydaje mi się, że są podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! muszę go obejrzeć w rossmannie :)

      Usuń