piątek, 6 marca 2015

Art.....deco !

Ot! taki  pisak do brwi od Artdeco. Ostatnio naszła mnie ochota co by spróbować z podkreśleniem koloru brwi. W związku z czym postanowiłam zakupić jakiś kosmetyk, który mógłby mi w tym pomóc. Na początku myślałam o zakupie cieni do brwi, ale przeraziłam się trochę na myśl o aplikacji i tu z pomocą przybyła pani w Douglasie, która zaproponowała mi pisak do brwi. Nie byłam przekonana co do słuszności tej decyzji. Kiedyś już miałam eyeliner w postaci pisaka, który okazał się totalnym nie wypałem. Jednak mimo to postanowiłam się skusić. Wybrałam kolor jasny nr  3, co by nie zrobić z siebie potwora. Co więcej zależało mi jedynie na delikatnym podkreśleniu. Po pierwszym użyciu bardzo się do tego produktu przekonałam. Przede wszystkim pisak pozwala na bardzo precyzyjną aplikację. Dzięki niemu bardzo szybko możemy podkreślić brwi. Produkt nie rozmazuje się. Dzięki niemu uzyskujemy efekt delikatnego podkreślenia, nie mamy szansy także przesadzić z produktem. Jedynym minusem jest cena- 42,90 zł to  niestety spory wydatek. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz