środa, 10 grudnia 2014

Szał nowości :)

Dawno mnie tu nie było..... niestety grudzień to miesiąc wzmożonej pracy i nadrabiania zaległości :) . Dziś pochwalę się moimi nowościami w mojej kosmetyczce, a raczej pudle kosmetyków. Na początek paletka Naked 3 od Urban Decay. Jak tylko zobaczyłam informację, że będzie dostepna w Sephorze wiedziałam, że będzie moja.



Miałam już okazję jej używać, i nie żałuje tych 199zł. Cienie są prześliczne, bardzo ładnie się nakładają i dość długo trzymają.
Kolejną nowością w moim pudle są osławione meteoryty Guerlain, mające rzeszę swoich zwolenników i przeciwników.


Meteoryty także już wypróbowałam, no i niestety jak na pierwszy raz nie rzuciły mnie na kolana. Jedyne co zachwyca to zapach, przecudny. Skusiłam się na nie ze względu na promocję w internetowym sklepie Douglas i nabyłam je za 180zł.  Mam nadzieję, że wkrótce przekonam się do nich i zobaczę ten super efekt o , którym część blogerek pisze.
Następne nowości to cienie od Pupy :)





Cienie z limitowanej kolekcji SNOW QUEEN. Pierwszy to cień w sztyfcie mający dawać nam efekt chłodzący oraz dwa wypiekane cienie do powiek, w kolorze różu i ciemnego fioletu. Róż na pierwszy oka wydaje się taki banalny i tandetny, ale ma coś w sobie i na skórze daje efekt delikatnego cukierkowego różu.


Moim ulubieńcem z tej trójki jest cień o efekcie chłodzącym, chociaż muszę przyznać, że dość ciężko się nakłada jednak efekt jest bardzo fajny. 





Póki co tyle w moich nowościach, budżet ostro nadszarpnięty jak na ten miesiąc, ale za to jaka radość. Dobrego dnia !

2 komentarze:

  1. ale fajne kosmetyki, ta paletka mnie kusi bardzo, z serii Meteoryty mam jak wiesz bazę pod makijaż, ciekawe jaki byłby efekt jakby tak połączyć oba te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest śliczna :) chociaż myślę, że jest sporo jej tańszych zamienników, którymi też można fajnie się pobawić jak choćby paletki od The Balm. Ciekawa jestem tej bazy, aż się przejdę do Douglasa aby ją sobie zobaczyć :)

      Usuń