sobota, 27 września 2014

R jak rozświetlacz :)

Czym jest rozświetlacz? Jak go używać? A,  więc zacznijmy najpierw od tego czym jest rozświetlacz. Nie jest to kosmetyk niezbędny, bez niego jesteśmy w stanie wykonać dobry makijaż. Nie mniej jednak dzięki rozświetlaczowi na pewno możemy dodać sobie blasku, i sprawić , że będziemy wyglądać promiennie i młodziej. Drobinki zawarte w rozświetlaczach odbijają światło, dzięki temu my zyskujemy efekt zdrowej ładnej, rozświetlonej twarzy. Dzięki niemu możemy  także, modelować naszą twarz, oraz redukować efekty zmęczenia.  
Jak go stosować? Gdzie nakładać?
Możemy go nakładać na następujące partie twarzy:
1. Kości policzkowe 
2. Łuk brwiowy - od połowy do zewnętrznego kącika 
3. Grzbiet nosa 
4. Czoło - nakładamy na środek czoła
5. Oczy- wewnętrzne kąciki 
6. Usta - nakładamy nad łukiem kupidyna, dzięki temu nasze usta będą wydawały się pełniejsze
7. Podbródek 
Dzięki rozświetlaczowi ładnie podkreślimy naszą twarz, nadamy jej blasku i uzyskamy efekt naturalnego rozświetlenia. Ja osobiście preferuje Mary Lou z The Balm http://kasiutkowy.blogspot.com/2014/08/w-blasku-rozswietlacza.html, o której miałam już okazję Wam pisać. Jednakże, każda z nas ma różne preferencje i jednej bardziej przypasuje rozświetlacz w płynie innej w formie prasowanej.






6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam ani jednego rozświetlacza ale Mary mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Mary <3 i za każdym razem kiedy robię sobie makijaż jej używam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz z Technic już mam, ale marzy mi się Mary

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie posiadam rozświetlacza - tak, tak! Nie mam żadnego. Boję się tego kosmetyku... Ale jeśli kiedyś zdecyduję się na jego kupno, będzie to Mary!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze a moja wspaniała Mary Lou wczoraj spadła mi na podłogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. rozświetlacz z the balm jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń