piątek, 5 września 2014

Po prostu zakupy !

Odkąd wczoraj wyczytałam informację na -50% na kosmetyki Bourjois wiedziałam, że nie przejdę obojętnie nad taką okazją. Już od dawna chciałam zakupić tą cudowną, wychwalaną przez wszystkich matową pomadkę Bourjois Rouge Edition Velvet. Czym prędzej dziś udałam się do Douglasa no i niestety na samej pomadce się nie skończyło. :)




No cóż z 1 pomadki zrobiło się 3, ale ciężko było się oprzeć i uporać z wyborem kolorków, a -50% to bardzo kusząca informacja dlatego nabyłam 3 kolorki : Nude-ist, Hot Pepper i Peach Club. Oprócz tego nabyłam  krem BB, którego jestem bardzo ciekawa, gdyż zazwyczaj preferuje dość mocne krycie. Korzystając także z okazji kupiłam podkład Healthy Mix, bo z nim zawsze się dobrze dogadywałam.
A potem jak już chciałam podejść do kasy okazało się, że Loreal także jest w promocji - 50%. W związku z tym no też nie mogłam przejść obojętnie. Nabyłam płyn do demakijażu oczu, serum kod młodości oraz fantastyczny puder rozświetlający.  Cóż ciekawa jestem tego pudru rozświetalającego, po pierwszym "dotyku" zrobił na mnie bardzo dobre wrażanie.  Cóż zatem uciekam wypróbowywać moich cudów ! :) A Wam życzę miłego popołudnia ! 



4 komentarze:

  1. Jejku jaka jestem podekscytowany! Bo dzisiaj po pracy jadę tez prosto do douglasa sprawić sobie ta pomadkę! I może tez korektor ten w tubce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spiesz się, bo w moim Douglasie półki z Bourjois prawie puste ! ale cóż - 50 % grzech nie kupić !

    OdpowiedzUsuń
  3. Również skorzystałam z promocji i kupiłam 2 podkłady z Loreal

    OdpowiedzUsuń
  4. oby częściej pojawiały się takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń