poniedziałek, 15 września 2014

Perfumowe szaleństwo !

A dziś trochę o perfumach. Na  markę Yodeyma natknęłam się dzięki Katarzynie http://mendziorka.blogspot.com/.  Po przeczytaniu informacji o darmowych próbkach od razu zamówiłam jedną. Wybór jest ogromny.  Ja szczerze się przyznam, że nacisnęłam pierwszą lepszą, i takim sposobem padło na Celebrity Woman. Przesyłka przyszła po jakiś 2 tygodniach, oczywiście darmowa, żadnych ukrytych kosztów typu przesyłka nie było. I tu przyszło ogromne zaskoczenie, po pierwsze buteleczka z atomizerem, oraz jakość perfum. Celebrity Woman to dość intensywny zapach, raczej na jesień i wieczorowe wyjścia. Przyznam szczerze jestem zachwycona jego trwałością.  Na skórze trzyma się cały dzień, na ubraniach znacznie dłużej. Moja marynarka od piątku, pięknie pachnie, i myślę że będzie spory problem żeby pozbyć się zapachu :). Jestem  bardzo ciekawa jak jest z intensywnością pełnowartościowego produktu. Próbka zachęca do zamówienia dużej wersji.
Wszystkich zainteresowanych odsyłam do strony Yodeyma, gdzie możecie zamówić próbkę http://www.yodeyma.com/poland/pl/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz