niedziela, 21 września 2014

P jak puder........

Dziś podzielę się z Wami moimi odczuciami na temat pewnego pudru, który nabyłam jakiś czas temu przy okazji - 50% obniżki w Douglasie. Mowa tu o pudrze rozświetlającym Lumi Magique od Loreal. Cena normalna to ok 55 zł za 11 gram produktu. Produkt dostępny jest w 3 odcieniach. Ja mam odcień 01 Rose Boudoir. Na pierwszy rzut oka robił bardzo dobre wrażenie. Efekt pięknego rozświetlenia po pierwszym dotyku. Niestety po nałożeniu na pędzel, okazało się że to piękne rozświetlenie nijak  nie da się nałożyć na twarz, mało to warstwa z drobinkami rozświetlającymi zniknęła, zaraz po pierwszym machnięciu pędzlem. Puder przemienił się w zwykły puder w kamieniu. I gdzie to rozświetlenie, gdzie ten efekt? Kupując ten produkt producent obiecuje nam rozświetlenie, którego niestety starczy nam na jeden raz. A za taką cenę myślę że można kupić dużo lepszy puder w kamieniu niż ten. No i jeszcze kwestia opakowania. Szału nie robi, jak na Loreal można byłoby się spodziewać czegoś lepszego. Ja temu produktowi mówię mu stanowcze nie ! Cóż całe szczęście, że nabyłam go z 50% rabatem. 







2 komentarze:

  1. Słyszałam o nim podobne opinie jak Twoja, także zupełnie nie planuje go kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja juz raczej też nie zakupię go, a Loreal ma u mnie dużego minusa :)

    OdpowiedzUsuń