sobota, 23 sierpnia 2014

Make up....................rewolucja !


Ostatnio dość głośno zrobiło się o firmie Makeup Revolution, w związku z czym sama postanowiłam się przekonać jakie są ich kosmetyki. Ceny kosmetyków bardzo zachęcają do ich zakupu. Można śmiało stwierdzić, iż Makeup Revolution oferuje nam tanie kosmetyki. W moim posiadaniu znalazł się rozświetlacz oraz róż. Dziś zajmę się rozświetlaczem. Rozświetlacz od Makeup Revolution dostępny jest w 3 odcieniach: Pink Lights, Golden Lights oraz Peach Lights. Ja zakupiłam go za 15 zł. A w związku z tym, iż w  swojej kolekcji posiadam już jasną Mary Lou i różowawy rozświetlacz Technic dlatego nabyłam Peach Lights. Mając nadzieję, iż zgodnie z nazwą odcień tego rozświetlacza będzie trochę brzoskwiniowy. No i tu niestety po otwarciu pudełka z przesyłką rozczarowałam się bo rozświetlacz jest  różowawy. Na skórze także daje odcień różowej poświaty. Konsystencja dosyć twarda. Opakowanie jak dla mnie niezbyt udane, bardzo delikatny plastik . Ja w każdym bądź razie bałabym się włożyć go do torebki, w obawie przed połamaniem. Kosmetyk produkowany jest w Chinach stąd też zapewne ta niska cena. Jednak jakość jak na chiński produkt nie najgorsza.  Rozświetlacz daje dość delikatne rozświetlenie, różowawe, mniej zachwycające jak Mary Lou od The Balm. Trzyma się od rana do wieczora, nie ściera się co jest jego dużym plusem. W żadnym wypadku używając tego rozświetlacza, nie zrobicie sobie nim krzywdy. Ogólnie za tę cenę fajny rozświetlacz, może nie daje tak spektakularnego efektu jak Mary Lou, ale za tą cenę warto go nabyć.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz