czwartek, 28 sierpnia 2014

Jajko..................czyli Real Techniques Miracle Sponge


    Już od dawna przeglądając różne blogi i sklepy internetowe moją uwagę zwróciło "jajko" do malowania. Jak zwykle opinie różne z przewagą tych "och ach".  Cóż postanowiłam przekonać się i ja czy pędzel czy jajko. Jajko czyli Real Techniques Miracle Sponge to gąbka do makijażu.  Cena  to 29.99zł,  moja jest  nabytkiem z Minti Shopu. Zadaniem gąbki jest równomierne rozprowadzenie podkładu, rozświetlacza, korektora czy też różu. Gąbka jest sztywna, w dotyku bardzo delikatna. Dużo przyjemniejsza dla twarzy niż pędzel. Rewelacyjnie rozprowadza podkład na twarz, bez żadnych smug czy zacieków. Dużą zaletą jest fakt, iż nałożenie podkładu za pomocą gąbki jest dużo szybsze niż za pomocą pędzla. No i przede wszystkim dzięki niej uzyskujemy na twarzy naturalny wygląd. Używając jajka na pewno też nie przesadzimy z ilością podkładu. Ja nakładam nią podkład Revlon Colorstay, a więc dość ciężki podkład. I muszę przyznać że naprawdę efekt dużo lepszy od efektu uzyskanego za pomocą pędzla.  Ja jestem nią oczarowana i myślę, że na jakiś czas pędzle do podkładu pójdą w odstawkę. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz