piątek, 29 sierpnia 2014

I love shopping !

     Dziś pochwalę się moim nabytkami, część z nich kupione tylko i wyłącznie za sprawą - 40% zniżki w Drogerii Natura na kosmetyki kolorowe. Cóż taka okazja, warto skorzystać pomyślałam i czym prędzej udałam się do Natury :) . Obniżka obowiązuje do 3 września.  Z promocyjnej oferty pochodzi Tusz do rzęs ASTOR Seduction Codes (17,99zł po obniżce), Róż w musie Maybelline Dream Touch Bluch Odcień 04 (22,19zł po obniżce), oraz Top Coat Zabezpieczający Lakier od Maybelline (8,99zł po obniżce). Krem Młodzieńczy Blask niestety nabyłam w normalnej cenie- 19,99zł. Reszta rzeczy czyli magiczne  przedmioty do włosów pochodzą z hurtowni ozdób. Najbardziej ciekawią mnie chińskie no name zamienniki gumek do włosów invisibobble. Cena za jedną 0,79 gr więc jak najbardziej zachęcająca do spróbowania i porównania. Ostatnia ciekawa rzecz z dzisiejszych zakupów to neonowy lakier do paznokci, ponoć świecący w ciemności. Lakier także nabyłam w hurtowni. Jak już wszystkiego popróbuje to podzielę się z Wami odczuciami. 




2 komentarze:

  1. Uwielbiam te gumki - już nie wyobrażam sobie życia bez nich :)
    Drogeria Natura... -40%... nie mogę iść, nie mogę iść, nie mogę iść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba iść koniecznie póki półki pełne i jest w czym wybierać :)

      Usuń